Liity jäseneksi

Kun haluat liittyä jäseneksi, täytä lomake näillä kotisivuilla tai Reumaliiton kotisivuilla. Voit myös lähettää s-postia osoitteella nastolan.reuma@gmail.com, tai jäsenvastaavallemme Soilille soili.anttila@phnet.fi. Voit myös soittaa puheenjohtajalle tai sihteerille.

Jäsenmaksu on 20 eur /v, se maksetaan kotiin lähetettävällä pankkisiirrolla. Saajana on Reumaliitto, joka tilittää jäsenmaksut yhdistykselle. Tukimaksut voi maksaa suoraan Nastolan Reumayhdistksen tilille FI10 5610 4140 0252 17

Tästä löydät kaikki Reumaliiton jäsenedut Jäsenenä saat mm.   Reuma-lehden neljä kertaa vuodessa kotiin kannettuna. Reumaliitosta saat tietoa sopeutumisvalmennuksista ja lomatoiminnasta.

Myös Nastolan Reumayhdistys neuvottelee omia paikallisia jäsenetuja. Uusin etu Nastolan Reumayhdistyksen jäsenille on jäsenyyteen perustuva maksuton uintikerta Nastolan uimahallissa. Lisätietoja asiasta saa sihteeriltä 040 5153370 ja muilta hallituksen jäseniltä.

Jäsentapaamiset jatkuvat kun korona suo ja jokainen jäsen on tervetullut erilaisille retkille, joita tehdään alueellisesti ja paikallusesti. Niistä lisätietoa tapahtuma-sivulta.

Facebook-sivun näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.